Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Itt jársz: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Milyen gyorsan kapom kézhez a csomagom, ha házhozszállítást választok?

A rendelés leadása után 2-5 napon belül kiszállításra kerül a megrendelt áru Budapest területén.

(A házhozszállítás jelenleg csak Budapest területén érhető el.)

 

Van lehetőség személyes átvételre is?

Személyes átvételre telephelyünkön van lehetőség, az alábbi címen:

1222 Budapest, Nagytétényi út 112.

Nyitvatartás:

H-P: 9:00-15:00

 

Honnan tudhatom, hogy biztonságosan vásárolhatok a webshopban?

A személyes adatokat a hatályos szabályozásoknak megfelelően, 100%-ig biztonságosan kezeljük. További információkért olvasd el az Adatvédelmi Tájékoztatót

 

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Hírlevélre feliratkozni a kezdőlap alján elhelyezett panel segítségével tudsz neved és email címed megadásával.

 

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Leiratkozni a hírlevél láblécében található 'Leiratkozás' linkre kattintva lehetséges.

 

Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap?

A leadott rendelések a munkanapokon folyamatosan kerülnek feldolgozásra.

 

Ilyenkor egyszeri szállítási költség fog keletkezni, illetve egy csomag fog érkezni?

Sajnos nincs lehetőségünk nyomon követni az egy címről leadott rendeléseket, így minden egyes rendelés külön kerül feldolgozásra, számlázásra, valamint kiszállításra is. Így a kiszállítási díj az egyes leadott rendelések értéke alapján kerül meghatározásra.

 

Milyen gyorsan kerülnek feldolgozásra a rendelések?

A rendelés leadásának napján vagy legkésőbb az azt következő munkanapon.

 

A hétvégén leadott rendelések mikor kerülnek feldolgozásra?

A hétvégén leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

 

Elállhatok a vásárlástól? Milyen feltételekkel?

Igen, elállásra a rendelés leadásának napján van lehetőség az ügyfélszolgálatnak telefonon vagy írásban jelezve az igényt.

Ezen kívül a kiszállítást követő 48 órán belül van lehetőség elállni a vásárláskor. Ebben az esetben sértetlen és bontatlan csomagolásban visszavesszük a termékeket.

 

Vissza szeretném küldeni a terméket – mit tegyek?

Kérünk hívd az ügyfélszolgálat telefonszámát (+36 1 447 7700), vagy írj az info@ishfood.hu-ra.

 

Mennyi idő múlva térítik vissza a pénzemet, ha visszaküldöm a terméket?

A termék raktárba érkezését és bevételezést követő 48 órán belül visszatérítjük a vételárat.

 

Hogyan módosíthatom a rendelésemet?

A rendelés leadásának napján tudod módosítani, kérünk hívd az ügyfélszolgálat telefonszámát (+36 1 447 7700), vagy írj az info@ishfood.hu-ra.

 

A megvásárolni kívánt termék nincs raktáron. Mit tehetek?

Amennyiben a megrendelt termék készlethiányos az ügyfélszolgálat jelzi a megrendelőnek a termék várható beérkezését vagy helyettesítő terméket ajánl fel.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás 15.000 Ft értéket meghaladó rendelés felett ingyenes, ez alatt a díja 2.500 Ft / cím.

 

Budapesten kívülre is kérhetek kiszállítást?

A kiszállítás sajnos egyelőre csak Budapest területén elérhető.

 

A termék a szállítás közben megrongálódott. Mit tehetek?

Kérjük a problémát a termék kézhez kapását követő 48 órán belül jelezd az ügyfélszolgálaton. A termék cserére kerül vagy a hibás termék ára visszafizetésre kerül a helyszínen.

 

Milyen fizetési módokat vehetek igénybe?

Az alábbi fizetési módok közül tudsz választani:

  • Online bankkártyás fizetés
  • Bankkártyás fizetés átvételkor
  • Készpénzes fizetés átvételkor

 

Biztonságosan használom a bankkártyámat az oldalon?

Az online bankkártyás fizetések a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft rendszerén keresztül valósulnak meg, teljes mértékben biztonságosan. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: ÁPTF 969/1997/F).

 

Milyen személyes adatokat kell megadnom vásárláskor?

A vásárláshoz kapcsolattartás, számlázás és kiszállítás céljából neved, email címed, valamint számlázási és szállítási címed megadására van szükség.

 

Regisztrált felhasználó vagyok és szeretném megváltoztatni az adataimat. Mit tehetek?

A jobb felső sarokban található ikonra kattintva tudsz bejelentkezni felhasználói fiókodba. Ezt követően fiókodban szabadon módosíthatod a megadott adatokat.

Keresés